Rejestracja numeru seryjnego i pobieranie pliku klucza Dr.Web
- Okres obowiązywania mojego pliku klucza jeszcze się nie rozpoczął
- Wskazany plik nie jest plikiem rejestru. Można importować tylko binarne pliki rejestru.
- Otrzymuję ostrzeżenie o rychłym wygaśnięciu okresu demonstracyjnego, mimo że posiadam zakupione i zarejestrowane odnowienie licencji.
- Zamierzam kupić nowy komputer i przeinstalować system Windows. Czy mogę korzystać z programu antywirusowego z tym samym plikiem klucza co z poprzednim komputerze?
- Jak mogę zastąpić klucz wersji demonstracyjnej kluczem wersji płatnej?
- Gdzie mogę znaleźć swój numer seryjny?
- Gdzie mogę znaleźć datę wygaśnięcia pliku klucza?
- Jak klient sklepu internetowego Dr.Web może odzyskać swój plik klucza?
- Jak zarejestrować numer seryjny, jeśli mój komputer nie jest podłączony do Internetu?